Tartalom Marketing
Hatásos történetmeséléssel egyengetjük az utat az értékesítés felé.
A megfelelő tartalom létrehozása
Egy jó tartalommarketing szinte már tisztességtelen. Minősített vásárlókat hoz, elősegíti a konverziókat, mindeközben építi a márkádat, és még évekkel később is értéket képvisel.
A zsúfolt digitális térben nem minden tartalom éri el a teljes potenciálját. A sikeres tartalom agilitást, stratégiát, értékteremtési szándékot és mindenek felett álló kitartást igényel.
Mi olyan tartalmat hozunk létre, amely rezonál az ügyfelekkel, hiszen kifejezetten számukra készült. Tartalommarketing szolgáltatásaink jól kidolgozott stratégiákkal kezdődnek, a csatorna szakértelmünkre és a teljesítményadatokra támaszkodva javítják a tartalmak minőségét.
Mik a fontos dolgok egy tartalom marketing partnernél
A kiváló írás és a jó ötletek a tartalom alap pillérei. A hatékony tartalom marketingesek az alábbiakra összpontosítva tudnak értéket teremteni:
Együttműködés. Az erős tartalommarketing ötvözi az írástehetséget és az üzleti tudást. A tartalommarketing irodának képesnek kell lennie a csapata szakértelmét jól felépíteni.
Adatok. Nem tudni pontosan, hogyan fog teljesíteni a tartalom, amíg az nincs publikálva, de a marketingpartnernek készen kell állnia arra, hogy tanuljon az adatokból és ez alapján finomítson.
Tartalommarketing folyamatunk
Még a legjobb tartalom is alul fog teljesíteni egy terv nélkül. Szerencsére van egy jól átgondolt tartalommarketing folyamatunk, amely teret hagy mind az elemzésnek, mind az inspirációnak.
Kutatás
A tények
Azzal kezdjük, hogy megismerjük a közönséget – kérdéseiket, érdeklődésüket és igényeiket. Megvizsgáljuk a versenytársak által létrehozott tartalmat annak érdekében, hogy azonosítsuk a kihasználatlan lehetőségeket. Ide tartoznak azok a tartalmi versenytársak is, akik a közönség figyelméért harcolnak.
Időt szánunk arra is, hogy valóban megismerkedjünk veled – meg akarjuk érteni, hogyan dolgozol, és milyen tudást tudunk felhasználni a lehető legjobb tartalom előállításához.
Gondolat formálás
Információ és inspiráció szerzés
Amint megértjük a vállalkozásod és a céljaid, itt az ideje, hogy közösen olyan üzleti szempontból releváns ötleteket dolgozzunk ki, amelyek hozzáadott értéket teremtenek a közönség számára.
Szövegírás és Design
Toll papírra helyezése
Tapasztalt szövegíróink a tanultakat és a márka perspektíváját alkalmazzák, hogy vonzó tartalmakat alkossanak. A tartalom készítő csapat a kezdetektől szorosan együttműködik a grafikusokkal annak érdekében, hogy a tartalom megragadja a közönség figyelmét, és kiemelkedően látványos legyen.
Elindulás és Promóció
Figyelem felhívása a kemény munkánkra
A tartalom elindítása nem az út vége. A túl sok tartalom korában a tartalom promóciós stratégiájának legalább annyira okosnak kell lennie, mint a tartalom készítés tervének.
A saját, megszerzett és fizetett taktikák mind részét képzik a tartalom népszerűsítésének. A sikeres közösségi promóció és a digitális PR hatalmas értéket jelenthet. A fizetett promóció előnye, hogy kibővíti elérhetőségét, és rengeteg új adattal szolgál arról, hogy mely címsorok vagy hirdetések vonzzák az érdeklődést, és kiktől.
Mérés és Iteráció
A teljesítmény nyomon követése
A tartalommarketing hoz konverziókat ugyanúgy, mint (mondjuk) a digitális hirdetések, de a teljesítmény mérés továbbra is kritikus fontosságú, hogy insight-okat generáljuk és megtervezzük a jövőbeli tartalmakat.
Mivel a tartalommarketing általában (de nem mindig) a tudatosság és az érdeklődés növeléséről szól, így az elkötelezettség és a márkaépítés orientált KPI-k meghatározására összpontosítunk, kivéve, ha tartalma más, a konverziós csatornában lévő konkrét célt szolgál.
Egy darab tartalom lehet a jackpot és hatalmas közönséget találhat, de a legjobb tartalomszolgáltatók rendszeres tartalmat hoznak létre – növelik a közönséget és módosítanak a visszajelzések alapján. Az egyes tartalomelemet a következő tartalom alapzatának tekintjük.