Marketing Stratégia
A rendelkezésünkre álló adathalmazból, kreatív megoldásokkal eredményes marketing stratégiákat készítünk.

Kihívás megfelelni a közönség elvárásainak
Modern világunkban az online technológiánk köszönhetően a közönséget folyamatosan marketing üzenetekkel bombázzák. Minden eddiginél nehezebb kitűnni a tömegből.
A konverziókra fókuszáló márkáknak is törekedniük kell a lojális közönség kiépítésére és annak megtartására. Egy ilyen márka kiépítéséhez szükséged lesz egy storyra. A story kialakításához pedig kell egy stratégia.
Mi a Digitall Sapiens Nyomdánál kihasználjuk digitális tapasztalatunkat, elemző szakértelmünket és a kreatív tehetségünket, hogy eredményes marketing stratégiákat készítsünk. Csapatunk összemossa a stratégia művészetét és tudományát, az előzetes kutatással és az erőteljes történetmeséléssel.
Hogyan működik egy hatékony stratégiai partner?
Egy marketing stratégiához egy csapat kell. A marketing stratégia kiépítése mély kutatást igényel, különféle szakértelmekkel kombinálva. Egy erős marking stratégiai partner:
Pragmatikus megközelítést alkalmaz. Egy túlzó marketing stratégia, ami nem illik a céghez vagy annak ügyfeleihez gyenge eredményekhez vezet. Az cég számra elérhető lehetőségeket megvizsgálva, el tudjuk dönteni hogy milyen lehetőségek lesznek a jövőben.
Megérti az ügyfeleidet. A marketing stratégia szakértőnek ismernie kell a ideális ügyfeleid minden tulajdonságát – a motivációjukat, a viselkedésüket és a döntéseiket.
Aktívan felügyel és optimalizál. A stratégia elkészítése fontos, azonban az is, hogy tudjuk, mikor kell rajta változtatni. Ha a marketing ügynökség nem fejleszti a stratégiádat az adatok alapján, akkor valószínűleg időt és erőforrást pazarol.
Marketing stratégiai folyamatunk
Adat gyűjtés és elemzés
A tények feltárása
Minden marketing stratéga szíve az adat. Minden elérhető forrásból begyűjtjük az adatokat, (belsős adatokból, előző kampányokból, a konkurencia elemzéséből, kérdőívekből, stb.) hogy megismerjük a közönségedet, azonosítsuk a kihívásokat és elkezdjük megfogalmazni az ötleteket.
Bizonyos esetekben dokumentáljuk és egy audit-ba formalizáljuk az elemzésünket, amely tartalmazza a legfontosabb felfedezéseinket és tanulságokat.
Közönség és konkurencia kutatás
Mélyebre ásunk a piacodon
Egy közönség bevonzásához meg kell értenünk az igényeiket és a kihívásaikat. Az alapos közönség kuktatásokok keresztül megismerjük, hogy milyen akadályokkal találkozik a közönség és hogy mi a mozgató rugójuk, ezáltal azonosulni tudunk velük és tartóst benyomást tudunk hagyni.
A versenytáraid is ugyan azokat az ügyfeleket keresik. Csapatunk versenyképes elemzői a piacot vizsgálva megkeresik, hogy hol tudná a te céged megtalálni az előnyt.
Stratégia kidolgozása
A művészet és a tudomány ötvözete
Az adatok elengedhetetlenek, de az igazi kihívás megtalálni a lehetőségeket, adatbázist generálni és ötletes módszereket találva építeni. Profi marketingeseink ezt mind elvégzik.
Csatorna tervezés
Marketing jó helyen, jó formában
Bármilyen combinációját is használod a média csatornáknak, mi az adatokat és a tapasztalatunkat használva segítünk megtalálni, hogy hol lehet a legnagyobb hatást gyakorolni marketing eszközökkel. Ezt követően egy marketing tervet készítünk el, hogy a legjobban használjuk ki az összes csatornát.
Kreatív anyagok
A közönség és a márka összekapcsolása
Segítünk bevetni a marketing stratégiánkat. A rendelkezésünkre álló eszközök és a szakértelemnek köszönhetően, bármilyen irányba is visz minket a stratégia, mi véghezvisszük azt.
A marketing stratégiánkat használva hozunk létre vizuálisan vonzó tartalmat, amely az adathalmazokat kiemelkedő marketing megoldásokká változtatja.
Értékelés és optimalizálás
Finomhangolások a teljesítmény alapján
Amikor csak lehetséges próbáljuk elkerülni, hogy a stratégiák a „megcsináltuk, kész van” státuszt kapják. A digitális marketing ismétlődő, a marketing stratégiának egy élő dolgoknak kell lennie. Arra törekszünk, hogy rendszeresen felülvizsgáljuk a marketing stratégiákat, ezáltal figyelembe tudjuk venni az új adatokat, felmérhetjük, hogy a piac változott-e és ennek megfelelően változtathatunk.