A közösségi média lehetőségei és kihívásai
A közösségi médiában sok minden változik, gyorsan. Az algoritmusok frissülnek, a felhasználók platformot váltanak, új funkciók jelennek meg, ezzel nehezítve, hogy eléjük az embereket és hűséges követő tábort építsünk.
Azonban ez egy közösségi világ és a cégeknek lépést kell tartani. Az arculat, a tartalom és a stratégia eloszlik a megfelelő csatornákon, ezek együttműködése a közösségi médiában hatalmas növekedést hozhat.
Mi többek vagyunk egy közösségi média ügynökségnél. Profi stratégia készítés , szövegírás, grafikai munka és média szakértői tevékennység segítségével készítünk megnyerő közösségi média tartalmakat.
Egy hatékony közösségi média partner
Egy követőtábor kiépítéséhez és a közönség bevonáshoz szükséges a csatornák szakértelme, stratégikus gondolkozás és a kapcsolatok kiépítésének képessége. Egy erős közösségi média partnert a következőket nyújta:
Többcsatornás marketing tapasztalat. A közösségi platformok fejlődésének köszönhetően, folyamatosan új lehetőségeket nyújt a márkák számára – és kiszorítja a régi bevált szokásokat. Egy közösségi média ügynökségnek ismernie kell a legújabb módszereket minden közösségi csatornán, különben nem tudnak új és a közönség számára érdekes módszereket alkalmazni.
Tartalomfejlesztési képességek. A tartalom kelti fel az emberek érdeklődését a céged iránt. Ha tartalom nem azonosul az ügyfelekkel vagy nem a megfelelő platformon található, a közönséged máshová fog menni segítségért, információért és szórakozásért.
Adat alapú döntéshozatal. Az adatok adnak belátást a közönségedbe és a tartalmadba. Amikor a dolgok jól mennek az adatok a jó úton tartják a cégedet. Ha az adatok más irányba vezetnek egy cégedet, csak azok képesek életben maradni, akik tudnak gyorsan korrigálni.
Közösségi Média Szolgáltatásaink
A sikeres PR felkészülést igényel. Megközelítésünk a kutatással kezdődik, kreativitással bővül és magáért beszél.

Kutatás és Social Listening
Hogy tudd mi vezeti az ügyfeleid, személyes szinten kell őket ismerned. Megvizsgáljuk a közönséged demográfia adatait, ezzel betekintést nyerünk az életmódjukba, a viselkedésükbe és hogy mi érdekli őket.
Megvizsgáljuk, hogy a platform versenytársai mit használnak, hogyan kommunikálnak követőikkel, valamint hogy mi indítja el a beszélgetéseket és a megosztásokat.

Csatorna tervezés és optimalizálás
Minden közösségi platform más előnyökkel rendelkezik. A kutatásunk biztosítja, hogy a céged a megfelelő platformokon készítse a megfelelő tartalmakat.
Akár most indulsz el a közösségi médiában vagy az ügyfeleid élményét szeretnéd javítani, csapatunk segít kialakítani céges oldaladat, új arculattal, calls-to-action elemekkel, képekkel és egyéb részletekkel.

Tartalom létrehozás
A tartalom továbbra is a digitális király. Ez sehol sem olyan egyértelmű mint a közösségi médiában. Teljeskörű közösségi média szolgáltatást nyújtunk. Szövegíróink és grafikusainknak hála bármilyen tartalmat meg tudunk teremteni, történet vezérelt posztoktól a megfogó reklámokig.
A követőid érdeklődésének fenntartásának érdekében, a betekintésünket használva segítünk abban, hogy milyen fajta tartalom mozgatja meg a közönséged és hogy melyik csatornán lesz legnagyobb hatása.

Organikus közösség
Míg a nagyszabású elérés többnyire fizetőssé vált, az organikus közösség az ügyfelek tevékenységének része és kulcsfontosságú kapcsolattartó pont.

Fizetett közösség
Ahogyan az adatok segítik a közönség pontos meghatározását, ez hozzájárul a ROI maximalizálásához a közösségi médiában. Amikor itt az ideje fokozni az organikus eléréseket, fizetett médiacsapatunk pontos közönségcélzású hirdetéseket indít. Folytatjuk a közönség és a kreatívok teljesítményének figyelemmel kísérését, optimalizálva a hirdetési kiadásokat annak biztosítása érdekében, hogy a közösségi média költségvetésedet maximális hatékonysággal használják fel.

Mérés és Jelentéskészítés
A közösségi hirdetések folyamatos figyelemmel kísérése betekintést nyújt az összképbe, de a legjobbak abban vagyunk, hogy mélyen belemerüljünk egy kampány KPI-ába, hogy összemérjük őket a kampány céljaival.
A jelentéskészítés segít meghatározni a célzás javításának módjait, segít több márkavédőt teremteni és növeli a vállalat szavának hatását az egyes csatornákban. Általában havonta készítünk részletes jelentést.