Közösségi Média Marketing

Kihasználjuk az adatokat, a tartalmat, a design-t és a stratégiát, hogy hűséges követőket találjunk, és megbízható márkákat építsünk fel.

A közösségi média lehetőségei és kihívásai

A közösségi médiában sok minden változik, gyorsan. Az algoritmusok frissülnek, a felhasználók platformot váltanak, új funkciók jelennek meg, ezzel nehezítve, hogy eléjük az embereket és hűséges követő tábort építsünk.

Azonban ez egy közösségi világ és a cégeknek lépést kell tartani. Az arculat, a tartalom és a stratégia eloszlik a megfelelő csatornákon, ezek együttműködése a közösségi médiában hatalmas növekedést hozhat.

Mi többek vagyunk egy közösségi média ügynökségnél. Profi stratégia készítés , szövegírás, grafikai munka és média szakértői  tevékennység segítségével készítünk megnyerő közösségi média tartalmakat.

Egy hatékony közösségi média partner

Egy követőtábor kiépítéséhez és a közönség bevonáshoz szükséges a csatornák szakértelme, stratégikus gondolkozás és a kapcsolatok kiépítésének képessége. Egy erős közösségi média partnert a következőket nyújta:

Többcsatornás marketing tapasztalat. A közösségi platformok fejlődésének köszönhetően, folyamatosan új lehetőségeket nyújt a márkák számára – és kiszorítja a régi bevált szokásokat. Egy közösségi média ügynökségnek ismernie kell a legújabb módszereket minden közösségi csatornán, különben nem tudnak új és a közönség számára érdekes módszereket alkalmazni.

Tartalomfejlesztési képességek.  A tartalom kelti fel az emberek érdeklődését a céged iránt. Ha tartalom nem azonosul az ügyfelekkel vagy nem a megfelelő platformon található, a közönséged máshová fog menni segítségért, információért és szórakozásért.

Adat alapú döntéshozatal. Az adatok adnak belátást a közönségedbe és a tartalmadba. Amikor a dolgok jól mennek az adatok a jó úton tartják a cégedet. Ha az adatok más irányba vezetnek egy cégedet, csak azok képesek életben maradni, akik tudnak gyorsan korrigálni.

Közösségi Média Szolgáltatásaink

A sikeres PR felkészülést igényel. Megközelítésünk a kutatással kezdődik, kreativitással bővül és magáért beszél.

Kutatás és Social Listening

Kutatás és Social Listening

Fedezd fel, mi érdekli az ügyfeleid

Hogy tudd mi vezeti az ügyfeleid, személyes szinten kell őket ismerned. Megvizsgáljuk a közönséged demográfia adatait, ezzel betekintést nyerünk az életmódjukba, a viselkedésükbe és hogy mi érdekli őket.

Megvizsgáljuk, hogy a platform versenytársai mit használnak, hogyan kommunikálnak követőikkel, valamint hogy mi indítja el a beszélgetéseket és a megosztásokat.

Csatorna tervezés és optimalizálás

Csatorna tervezés és optimalizálás

A márka számára megfelelő csatorna kiválasztása

Minden közösségi platform más előnyökkel rendelkezik. A kutatásunk biztosítja, hogy a céged a megfelelő platformokon készítse a megfelelő tartalmakat.

Akár most indulsz el a közösségi médiában vagy az ügyfeleid élményét szeretnéd javítani, csapatunk segít kialakítani céges oldaladat, új arculattal, calls-to-action elemekkel, képekkel és egyéb részletekkel.

Tartalom létrehozás

Tartalom létrehozás

A közönség ösztönzése

A tartalom továbbra is a digitális király. Ez sehol sem olyan egyértelmű mint a közösségi médiában. Teljeskörű közösségi média szolgáltatást nyújtunk. Szövegíróink és grafikusainknak hála bármilyen tartalmat meg tudunk teremteni, történet vezérelt posztoktól a megfogó reklámokig.

A követőid érdeklődésének fenntartásának érdekében, a betekintésünket használva segítünk abban, hogy milyen fajta tartalom mozgatja meg a közönséged és hogy melyik csatornán lesz legnagyobb hatása.

Organikus közösség

Organikus közösség

Odaadó közönség létrehozása

Míg a nagyszabású elérés többnyire fizetőssé vált, az organikus közösség az ügyfelek tevékenységének része és kulcsfontosságú kapcsolattartó pont.

Fizetett közösség

Fizetett közösség

A stratégiai hatás erősítése

Ahogyan az adatok segítik a közönség pontos meghatározását, ez hozzájárul a ROI maximalizálásához a közösségi médiában. Amikor itt az ideje fokozni az organikus eléréseket, fizetett médiacsapatunk pontos közönségcélzású hirdetéseket indít. Folytatjuk a közönség és a kreatívok teljesítményének figyelemmel kísérését, optimalizálva a hirdetési kiadásokat annak biztosítása érdekében, hogy a közösségi média költségvetésedet maximális hatékonysággal használják fel.

Mérés és Jelentéskészítés

Mérés és Jelentéskészítés

A számok

A közösségi hirdetések folyamatos figyelemmel kísérése betekintést nyújt az összképbe, de a legjobbak abban vagyunk, hogy mélyen belemerüljünk egy kampány KPI-ába, hogy összemérjük őket a kampány céljaival.

A jelentéskészítés segít meghatározni a célzás javításának módjait, segít több márkavédőt teremteni és növeli a vállalat szavának hatását az egyes csatornákban. Általában havonta készítünk részletes jelentést.