SEO partner választás
Nagy vagy kicsi vállalkozás, amely a keresés során előrébb kerül, óriási előnyöket élvez. A SEO technikai jellegű, nem pontos tudomány, és az eredmények megmutatása időbe telik (bárki, aki mást mond, hazudik).
Ennek eredményeként nagy a bizalmat fektetsz egy SEO partnerbe. A következőket kell keresnie a SEO ügynökségnél:
Az emberekre összpontosít. Egy jó SEO ügynökség kívülről fújja a technikai dolgokat, ám végül az emberek, nem a botok, üzletelnek veled. A SEO marketing csapatodnak törődnie kell az ügyfelek élményével.
Lépést tart az idővel. A SEO gyorsan változik. Mindig új kihívások merülnek fel, az algoritmus megváltoztatásától a szavak hatásáig. Egy ügynökség, amely három év alatt nem változtatta meg a megközelítését, reménytelenül le van maradva. Egy nagyszerű SEO ügynökség folyamatosan fejlődik.
Tiszta kommunikáció. A Google algoritmusa összetett. A SEO döntések gyakran előnyeik és hátrányainak mérlegelésével járnak. Ezért fontos, hogy a SEO partnere világosan és átlátható módon magyarázza el az ajánlásait.
SEO folyamatunk
A SEO folyamatosan fejlődik, azonban az idők során kialakult egy jól bevált megközelítésünk.

Technikai optimalizálás
Amikor egy webhelyet építünk fel, biztosítjuk, hogy a SEO technikai elemeit beépítsük a folyamatba.
Ha hosszú távon partnerrel állunk kapcsolatban, folyamatos SEO fejlesztéseket végzünk, a technikai változásoktól az újonnan hozzáadott oldalak optimalizálásáig.

SEO Audit
Ha először dolgozunk veled, akkor azzal kezdjük, hogy felmérjük a webhely jelenlegi profilját. Megvizsgáljuk a teljesítmény mutatókat, például a kulcsszó rangsorolását és az organikus forgalmat, hogy ehhez képest tudjuk vizsgálni a teljesítmény változását.
Átfogó ellenőrzésünkkel megvizsgáljuk a kódot, a webhely- és oldalszerkezetet, a tartalmat és a backlink profilt, azonosítjuk a lehetőségeket és megtervezzük a jövőbeli munka menetét.

Kulcsszó kutatás
A kulcsszó-kutatás felbecsülhetetlen értékekkel szolgál nekünk a felhasználók által keresett kifejezésekről és a kifejezésekre irányuló keresések mennyiségéről.
Ugyanilyen fontos, hogy a kulcsszó-kutatás segít megérteni a felhasználók keresési szándékát. Általános információkat keresnek, kutatnak egy terméket, vagy készen állnak a vásárlásra? Ezekre a kérdésekre választ adva segít a tartalom kialakításában, a maximális hatás elérése érdekében.

SEO Stratégia
Jó dolog felfedezni azokat a javításokat amikkel előrébb kerülsz a keresésben, de valódi értékünk az, hogy organikus marketing partner vagyunk.
SEO stratégiánk része lehet egy teljesen digitális marketing stratégiának vagy egy csatornaspecifikus marketingnek (az igényektől függően). A stratégia meghatározza a taktikákat, amelyeket alkalmazunk, és azokat a referenciaértékeket, melyek segítenek mérni a sikerességet.

Organikus Marketing
Úgy gondoljuk, hogy a keresés és az organikus marketing között már nincs szemmel látható vonal. Organikus növekedéshez vezet, ha megtalálható vagy keresésen keresztül, – a közösségi médiától kezdve, az ügyfelek véleményén keresztül, a webhelyekig, ahol rólad beszélnek. Holisztikus megközelítést alkalmazva keressük a lehetőségeket, hogy a márkád bárhol megtalálható legyen.

Eredmények mérése és Jelentéskészítés
Rendszeresen – általában havonta – jelentést készítünk arról, amit elértünk. Nem üldözzük hiúságmérő mutatókat vagy ipari linkek mennyiségét. Nem rejtjük el azt a tényt, hogy a SEO időbe telik a működéshez, de olyan mutatókhoz ragaszkodunk, amelyek megmutatják a márka növekedését vagy mérhető hatást gyakorolnak az üzleti eredményekre.