A márkák és a megfelelő digitális képviselők összehangolása
Mivel több hirdetést látunk mint valaha, a fogyasztók bizalma szelektív lett. A márkáknak olyan közönség támogatására van szükségük, amelyeket szeretnek és amelyekben hisznek, ez az influencer-ek területe.
Mivel az influencer marketing bekerült a mainstream-be, nem meglepő, hogy a vállalatok egy (vagy sok) influencer szeretnének az oldalukon. De ez nem mindenki számára egységes. Ahelyett, hogy a legtöbb like-al rendelkező, legnagyobb neveket üldöznénk, egy márkáknak olyan emberek kellenek a akik azonosulni és kapcsolódni tudnak a márka által képvisel értékekhez.
Kihasználjuk a stratégiai gondolkodást és a társadalmi hozzáértést, hogy digitális partnerként cselekedjünk, és felkutassuk azt a néhány személyt, akik hitelesen képviselhetik a márkádat. A kemény kapcsolat teremtő munka elvégzésével és idővel a kötelék mélyítésével, jobb kapcsolatokat építünk fel a kiváló eredmények elérése érdekében.
Egy jobb influencer marketing partner
Az intelligens marketingszakemberek természetes kapcsolatok létrehozására koncentrálnak az online trendek vezető személyeivel, függetlenül attól, hogy hányan követik őket. Egy jó ügynökség:
Nem vakítják el a követő számok. Csak azért, mert valakinek egy millió követője van, ez még nem azt jelenti, hogy egy millió rajongót szerez neked. A tapasztalt csapatok tudják, hogyan találják meg a megfelelő embereket az terméked népszerűsítésére – legyen szó akár mikro-influencer-ekről, vagy akár egy igazi hírességről.
Megérteni az influencer-ek igényeit. Sok influencer online megélhetést élvez. Amennyire szeretnének valakivel együtt dolgozni a márkájukkal, azt is látniuk kell, hogy az milyen előnyökkel jár nekik.
Jó márkaegyensúly. Az influencer-eknek már volt idejük arra, hogy megismerjék a közönségüket, így a jó influencer marketingszakemberek nem ragaszkodnak a teljes kreatív irányításhoz. Ugyanakkor az influencer marketingszakembereknek mindig egy olyan kapcsolatot kell teremteniük, amely egyaránt szolgálja a márkát és az alkotót is.
Hogyan viszonyulunk az influencer marketinghez
Szorosan figyeljük a vállalkozásod, a közönségét és az ipari környezetet, erős kapcsolatokat alakítva ki befolyásos személyiségekkel

Hogyan keressünk megfelelő influencert
Nem tudunk találni valakit, aki megtestesíti a márkádat, amíg meg nem értjük, miről is szól pontosan. Ehhez csapatunk összeül a tiéddel, hogy többet megtudjon arról, hogy mit képvisel a márkád, mik az üzleti prioritások és mit kell elérnie az influencer marketingnek.

Közönségkutatás
A kapu a közönséged felé az influencer-eken keresztül vezet. Kivel akarsz beszélni? Az esetleges közönség betekintésed, saját mélyreható kutatással egészítjük ki, hogy meghatározzuk azokat az embereket, akikkel beszélned kellene, és azokat az üzeneteket, amelyekkel azonosulni tudnak.

Influencer lista létrehozása
Csapatunk a kutatásainkat használja annak érdekében, hogy meghatározzuk azokat az influencer-eket, akik a márka partnerei lehetnek. Ez több, mint egy követőkről és like-olókról szóló játék – a kulturális illeszkedés kérdése. Kérdéseket teszünk fel. Egyezik-e ez a személy márkaértékeinkkel? Hogyan néz ki a közönség? Ezeket az embereket akarjuk elérni?
Szeretjük a mikro-influencer-eket, mert általában kevesebb, de elkötelezettebb követőik vannak és hajlamosabbak az organikus interakciókra. Nagyobb halakkal is dolgozhatunk és dolgozunk is, amikor stratégiánk azt megköveteli. Nem számít, milyen megközelítést alkalmazunk, folyamatosan tartjuk az ügyfelekkel a kapcsolatot, és a végső döntés mindig a te kezedben van, így mindig tudod, hogy ki képviseli a márkádat.

Felkeresés
Miután azonosítottuk az ígéretes influencer-eket, csapatunk elintézi a felkeresési folyamatot. Folyamatos párbeszédet folytatunk veled és a befolyásolóval, megkönnyítve ezzel a gyümölcsöző kapcsolatot. A folyamat során a márkád képviselője és partnereként járunk el, és részvételt minden fél számára előnyös módon alakítjuk.

Kampány indítása és Jelentéskészítés
Miután egy kampány elindult, csapatunk szoros követi az elkötelezettségi és a konverziós mutatókat. Az adatokat visszaküldjük adatcsoportunkhoz, és az általuk nyújtott insight-oakt felhasználva javítunk a jövőben.