Digitális PR

A reklám eljuttatása az emberekhez egy digitális világban, amely minden eddiginél zajosabb.

PR a változó médiakörnyezet számára

Egy nagyszerű PR átvág a tömegen és hűséget épít márkája iránt. A zajos és gyakran cinikus digitális világban a régi módszerek nem mindig hatékonyak.

Manapság a PR továbbra is marketing vezérelt, de a történetmesélés folyamatosan fejlődik a változó hangulatokkal és a digitális innovációkkal együtt. A siker láthatóságot és elkötelezettséget hoz, de azok, akik nem felelnek meg a közönség elvárásainak, könnyen elvesznek a ködben.

Az egyedi kutatás, az eredményekre való összpontosítás és a kreativitás, segítségével egy ténylegesen működő PR-t állítunk elő.

Egy megbízható PR partner

Miután a posztok publikusak, már nehéz visszalépni. Jól gondold milyen csapat kezébe adod a céged marketing stratégiáját. Egy kiváló PR ügynökség:

Mindig mozgékony. A politikától a popkultúráig a történeteket egy állandóan változó lencsén keresztül nézzük. Egy hozzáértő ügynökségek mindig szemmel tartja a történéseket és egy pillanat alatt változtatni tud.

Kutatás-vezérelt. A közönség megértése kritikus, ha PR erőfeszítésekkel a többiek fölé akarunk emelkedni. Azok az ügynökségek, akik elvégzik a kutatásokat és tanulnak azokból, nagyobb eséllyel érnek el kiemelt figyelmet a márkád számára.

A mérésre összpontosít. Az olyan adatpontok, mint például az elkötelezettség, a megosztás vagy a nézetek, nem mindig mutatják be a teljes cégarculatot, ám az ügynökségnek azonosítania és bővítenie kell a sokatmondó mutatókat.

Hogyan viszonyulunk a digitális PR-hoz

A sikeres PR felkészülést igényel. Megközelítésünk a kutatással kezdődik, kreativitással bővül és magáért beszél.

Hogyan találjanak meg téged?

Hogyan találjanak meg téged?

Információ és összehangolás

Egy olyan kampánnyal kezdjük, amely megismerteti csapatunkat a márkáddal, és összehangolja az érdekelt feleket a célokkal. Szeretnénk megérteni, milyen a márkád és hogyan látja azt a közönség – és hogyan különbözhetnek meg.

Piac elemzés és Social Listening

Piac elemzés és Social Listening

Információ szerzés

Csapatunk megvizsgálja az ipari trendeket, a versenytársak helyzetét és a jelentős múltbeli sikereket. Egy social listening eszközt a Meltwater-t használjuk a márka megítélésének mérésére és a márka szempontjából releváns beszélgetések nyomon követésére a közösségi médiában.

Médialista létrehozása

Médialista létrehozása

Kapcsolatok kiépítése

Miután világos képet festettünk a piacodról, stratégiailag megtervezzük a reflektorfénybe való jutás útját. Ez egy médialista létrehozásával kezdődik, amelyben a riporterek, bloggerek, podcasterek és a hagyományos és digitális média influencer-ei szerepelnek, akik hatással lehetnek márkád történetére. A médialista egy élő dokumentum – a lista folyamatosan bővül, ahogy új réseket és lehetőségeket találunk.

Kapcsolatteremtés és Tartalom készítés

Kapcsolatteremtés és Tartalom készítés

A kapcsolat létrehozása

A PR nagy része a kapcsolatok kiépítése és fenntartása. Csapatunk úgy oldja meg ezt a kihívást, hogy kihasználja az új és a meglévő kapcsolatokat, és hidakat épít a márkája és az együttműködő személyek között.

Nem számít, hogyan mondják el a történetedet – legyen szó influencer-ekről, vagy sajtómegjegyzésről – csapatunk együttműködik a tiéddel, hogy elkészítsék a vonzó tartalmat.

Jelentéskészítés és Megfigyelés

Jelentéskészítés és Megfigyelés

Mérés

Amint a reklámok kikerültek, figyeljük, tanulmányozzuk és javítjuk őket. Folyamatunkat úgy építettük fel, hogy minden PR lépés információt szolgál a következőhöz, biztosítva, hogy márkád mindig a lehető legjobban lépjen előre.