Az adatok potenciájának kihasználása
Az adatok fontosak. Az adatok segítenek a vállalkozásoknak a lehetőségek megtalálásában és a marketing hatékonyságának maximalizálásában. Tehát nem meglepő, hogy a vállalkozások több adatot gyűjtenek, mint valaha.
De valahogy a több adat nem mindig változik értékessé a cég számára.
Ha nem tudjuk kiszűrni a fontos adatokat az adattengerből, akkor az adatgyűjtés az elvesztegetett idő.
Elősegítjük a marketing sikerét azáltal, hogy összefűzzük az adatokat és a környezetet, ezáltal tájékozott döntéseket tudunk hozni. Az adatok gyűjtésével és megjelenítésével, valamint a multidiszciplináris marketing szakemberekkel megteremtjük az intelligens stratégiai döntések alapjait.
A megfelelő adatelemzési stratégia kiválasztása
Az adatelemzéshez technikai ismeretekre és szakértelemre van szükség, de nem csak a számokról szól. Egy kiváló partner:
Üzleti gondolkodásmód. A marketing teljesítmény mérése kritikus, de végső soron a cél az, hogy az üzlet befolyását megnöveljük. Csapatunknak folyamatosan törekednie kell arra, hogy a marketing tevékenységeket üzleti célokhoz kösse.
Hatékony csapatmunka. A számok önállóan semmit mondóak, még az tehetséges elemzők is kimaradhatnak a fontos trend-ekből különleges szakértelem nélkül. Az adatok értelmezése cégünk feladata végső soron.
Tiszta kommunikáció. Egy pontos elemzés haszontalan, ha nem komunikáljuk a részeredményeket ügyfeleink felé. Rendszeresen és világosan tájékoztatnunk kell partereinket és amit találunk segítenünk kell annak értelmezésében.
Adatanalitikai folyamatunk
Az adat minden hatékony marketing alapja és a siker mérésének eszköze. Az adatok gyűjtése, elemzése kritikus jelentőséggel bír bármely marketing tevékenységgel kapcsolatban.

Az elemzés beállítása
Összegyűjtjük az összes rendelkezésre álló adatot, hogy maximálisan ki tudjuk használni őket. Gondoskodunk arról, hogy a webhely-elemzés megfelelően legyen beállítva, hogy kövesse a megfelelő célokat és a konverziókat.
A webhelyen kívül általában számos eszközt használunk az adatok gyűjtésére és megjelenítésére. Integrálunk olyan hirdetési platformokat is, mint például a Facebook Ads Manager vagy a Google Ads.

Adatmegjelenítés
Közösen döntünk azokról a KPI (Fő teljesítmény mutató)-okról, amelyek mérik az előrehaladást a meghatározott céljaiddal szemben, és felkészülünk hogy kövessük azokat. Általában egy marketing kezelő felületet állítunk fel az előrehaladás mérésének megkönnyítése érdekében.
Az adatmegjelenítés a vállalkozás adatfolyamát egy nagy képpé kombinálja – ez hatalmas fordulatot hozhat. Nagy jelentőséggel bír, ha integrálni tudjuk vállalkozása működési adatait, így mélyebb kapcsolatokat találhatunk a marketing tevékenységek és az üzleti célok között.

Jelentéskészítés és Iteráció (ellenőrzés ismétlés)
Rendszeresen, általában havonta, jelentést készítünk a marketing teljesítményéről, valamint az eredményekről és trendekről.
A fontos információk fejlesztése során kritikus fontosságú a multidiszciplináris együttműködés. A fizetett média szakembereknek vagy a szövegíróknak gyakran vannak teóriáik, hogy miért teljesít jobban az egyik stratégia a másiknál. Ezen elméletek kipróbálása lehetővé teszi számunkra, hogy intelligensen iteráljunk, ami jobb marketing teljesítményt eredményez.