Kihívás megfelelni a közönség elvárásainak
Modern világunkban az online technológiánk köszönhetően a közönséget folyamatosan marketing üzenetekkel bombázzák. Minden eddiginél nehezebb kitűnni a tömegből.
A konverziókra fókuszáló márkáknak is törekedniük kell a lojális közönség kiépítésére és annak megtartására. Egy ilyen márka kiépítéséhez szükséged lesz egy storyra. A story kialakításához pedig kell egy stratégia.
Mi a Digitall Sapiens Nyomdánál kihasználjuk digitális tapasztalatunkat, elemző szakértelmünket és a kreatív tehetségünket, hogy eredményes marketing stratégiákat készítsünk. Csapatunk összemossa a stratégia művészetét és tudományát, az előzetes kutatással és az erőteljes történetmeséléssel.
Hogyan működik egy hatékony stratégiai partner?
Egy marketing stratégiához egy csapat kell. A marketing stratégia kiépítése mély kutatást igényel, különféle szakértelmekkel kombinálva. Egy erős marking stratégiai partner:
Pragmatikus megközelítést alkalmaz. Egy túlzó marketing stratégia, ami nem illik a céghez vagy annak ügyfeleihez gyenge eredményekhez vezet. Az cég számra elérhető lehetőségeket megvizsgálva, el tudjuk dönteni hogy milyen lehetőségek lesznek a jövőben.
Megérti az ügyfeleidet. A marketing stratégia szakértőnek ismernie kell a ideális ügyfeleid minden tulajdonságát – a motivációjukat, a viselkedésüket és a döntéseiket.
Aktívan felügyel és optimalizál. A stratégia elkészítése fontos, azonban az is, hogy tudjuk, mikor kell rajta változtatni. Ha a marketing ügynökség nem fejleszti a stratégiádat az adatok alapján, akkor valószínűleg időt és erőforrást pazarol.
Marketing stratégiai folyamatunk
Adat gyűjtés és elemzés
Minden marketing stratéga szíve az adat. Minden elérhető forrásból begyűjtjük az adatokat, (belsős adatokból, előző kampányokból, a konkurencia elemzéséből, kérdőívekből, stb.) hogy megismerjük a közönségedet, azonosítsuk a kihívásokat és elkezdjük megfogalmazni az ötleteket.
Bizonyos esetekben dokumentáljuk és egy audit-ba formalizáljuk az elemzésünket, amely tartalmazza a legfontosabb felfedezéseinket és tanulságokat.
Közönség és konkurencia kutatás
Egy közönség bevonzásához meg kell értenünk az igényeiket és a kihívásaikat. Az alapos közönség kuktatásokok keresztül megismerjük, hogy milyen akadályokkal találkozik a közönség és hogy mi a mozgató rugójuk, ezáltal azonosulni tudunk velük és tartóst benyomást tudunk hagyni.
A versenytáraid is ugyan azokat az ügyfeleket keresik. Csapatunk versenyképes elemzői a piacot vizsgálva megkeresik, hogy hol tudná a te céged megtalálni az előnyt.
Stratégia kidolgozása
Az adatok elengedhetetlenek, de az igazi kihívás megtalálni a lehetőségeket, adatbázist generálni és ötletes módszereket találva építeni. Profi marketingeseink ezt mind elvégzik.
Csatorna tervezés
Bármilyen combinációját is használod a média csatornáknak, mi az adatokat és a tapasztalatunkat használva segítünk megtalálni, hogy hol lehet a legnagyobb hatást gyakorolni marketing eszközökkel. Ezt követően egy marketing tervet készítünk el, hogy a legjobban használjuk ki az összes csatornát.
Kreatív anyagok
Segítünk bevetni a marketing stratégiánkat. A rendelkezésünkre álló eszközök és a szakértelemnek köszönhetően, bármilyen irányba is visz minket a stratégia, mi véghezvisszük azt.
A marketing stratégiánkat használva hozunk létre vizuálisan vonzó tartalmat, amely az adathalmazokat kiemelkedő marketing megoldásokká változtatja.
Értékelés és optimalizálás
Amikor csak lehetséges próbáljuk elkerülni, hogy a stratégiák a „megcsináltuk, kész van” státuszt kapják. A digitális marketing ismétlődő, a marketing stratégiának egy élő dolgoknak kell lennie. Arra törekszünk, hogy rendszeresen felülvizsgáljuk a marketing stratégiákat, ezáltal figyelembe tudjuk venni az új adatokat, felmérhetjük, hogy a piac változott-e és ennek megfelelően változtathatunk.